Umeå

Nu är jag i umeå hos Andréeeeee... vi har sett lite talang och fettat, skönt på en fredag kväll efter en hel vecka med tidiga mornar och sena slut på dagen.

Snart ska vi se Push också, är någon superhjälte film har jag fått för mig med massa superkrafter, sånna filmer gillar jag och det är nog för jag önskar att jag kunde supertrolla, vem vill inte kunna? Jag kom på en grej också, tänk så kriminell man skulle bli om man kunde stoppa tiden. Springa in på en bank och ta all tid i världen för att plocka på sig lagomt mycket pengar så ingen skulle märka och göra det några hundra tusen gånger VÄRT.

Jag har ångest för jag inte har något sommarjobb .. så jag är just nu avundsjukast i världen på alla som har ett jobb!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0