träning, hunger och trötthet..

Dom 3 passar inte riktigt ihop, måste nog göra slut med någon nästa gång... tror det blir hungrig mage.

Iallafall om ingen förstod min smarta mening så menade jag att det var jobbigt att träna idag för jag var hungrig och trött, så direkt jag kom hem ville jag ha mat som en kastrerad hankatt.

Nästa vecka är det 3ornas vecka på skolan mohahahaa.... fast jag är snäll så vi får se hur mycket jag vågar terrorisera, eller jag kanske ska ha min djävuls-vecka då.. då blir det nog inte så svårt att vara dum ändå. ÄH nu ska jag sitta här och glo och vänta på att klockan blir 20.00 för då börjat ett ganska kul program på 3an om man är trött , momma's boys galna brudar och en skadad mamma..det var ganska kul sist iallafall.. om man är trött som jag sa.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0