snaaaart !!!

Snart har jag skrivit klart den jävla rapporten, YES... jag fick den rättad och det var en del grejjer jag måste fixa till innan jag kan skicka in den utan att vilja få tillbaka den, så ikväll ska jag göra klart allt !

och itne nog med det !! jag fick VG i arbetsmiljö och säkerhet !! Man kan väl säga att jag blev rätt chockad, var nästan inställd på att jag var tvungen att lämna in ett arbete som jag inte gjort för att få g, men neeeej jag är bäst och fick vg =) very nice!!! tack tack mig själv för att jag är så bra fast jag inte vet det själv.

Snart är det över.
Så sorgligt, alla kommer flänna och snora, undrar om jag också kommer att göra det, det ska bli spännande att se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0