okej då

Eller nä, jag är sur, fast jag behöver kanske inte vara så sur. Eller jo..

Iallafall så drar Plesner, Ståhl och Rårå till turkiet idag, jag hade också haft råd faktistk, fast då hade jag haft 0 kronor kvar och det hade ju inte blivit så kul i sommar eftersom jag verkar inte passa för något jobb. Fast då är jag extra glad över att jag fick ett till VG eftersom jag har tur och ska få pengar för mina betyg yeaheiaheiahe.. synd bara att jag hade kunnat få hur mycket pengar som helst om jag hade vart bättre, men jag har räknat ut att iallafall 1500 lär jag få, bättre än inget och så måste jag sluta snusa också så då kanske jag inte behöver göra av med några pengar, förutom på stadsfesten då.


stadsfesten 08, har ingen aning om vad varför vi gör sådär men vi hade jävligt skoj iallafall haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0