Nu får dom fan ge sig va

Alltid står det om svininfluensan i aftonbladet, och alltid ännu mer saker som gör att man blir nojjig. Tex att unga kommer drabbas hårdast för att de äldre redan haft så många influensor. Det gör ju inte min nojja för allt bättre, jag är fan nojjig för allt.. jävla skit tidningar. Och varför ska dom släppa hit alla svenskar från mexico där allt verkar ha börjat, KOM HIT OCH SMITTA OSS BARA VARSEGOOOD.

Iallafall så var det en trevlig kväll igår med god mat och en full moa haha. Senare på kvällen skulle dom dra på andra festligheter och jag cyklade hem och därefter joinade Rårå och Johanna mig ett tag. Snart kommer André hit och ikväll kanske vi ska dra på bio, beror på min mage. Den har varit knäpp sen i onsdags..därför vågade jag inte åka buss till Umeå i helgen om jag nu skulle få en kräkattack. Får mest ont efter jag har ätit, det gör ju inte saken bättre heller.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0