modebloggaren i mig ploppar fram

Idag har jag handlat massa saker!!!!!!!!! jag som inte ska handla.. men jag gick på stan med moa och plesner efter våra kära dansares premiär!! eller egetnligen har dom premiär ikväll fast de blir ju egentligen premiären som vi såg eftersom de var deras första föreställning men dom rockade hela scenen, skit bra!!!!! man blir lite stolt hehe och samtidigt döds nervös för om 5 dagar är det våran tur!

skulle just skriva att ni som inte sett den kan gå och se ikväll klockan 19.00 på nordanå, men då såg jag just att klockan är ju över 19.. fan då

Men iallfall rubriken måste ju ha någon mening med inlägget å göra så här är min nya tröja som jag köpte billigt på gina tricot. 149 riksdaler 

jag ser helt platt ut som en kille kul

Nu ska jag göra en hemlig grej sen ska jag och plesner gå till moa, vi skulle egentligen gå broarna.. men det där egentligen säger ju ganska mycket. vi är för lata. Vi ska baka bullar !!! eller jag kommer nog mest se på haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0