lite kul var det ju

Hittade en video på aftonbladet som handlar om att Stellan Skarsgård som är med i nya filmen Änglar och Demoner sågar mannen bakom historien. Sen i fredags sändes Jimmy Kimmels talkshow, som tog upp att Stellan sågade Dan Brown, sen visar dom en omgjord trailer till filmen som faktiskt var ganska kul
 

Idag börjar jag inte föränn klockan halv 1 då vi ska fara till galleri 1 och kika på bild 3ornas utställning, sen har vi inget mer för dagen, rätt skönt.. förutom att projektrapporten måste skrivas klart också!!

HAhahaa just de, inatt drömde jag den sjukaste drömmen hittils... jag drömde att jag var full och spydde överallt, andré kom och var svin sur, jag var sur och sen började han snacka om en brud som hette MELLRAGG.. och att hon var från norsjö och att hon skulle komma till mig på moped.. mer orkar jag inte skriva det blir för jobbigt, men direkt jag vaknade var jag tvungen att ringa upp andré(nej jag väckte han inte!! så dum är jag inte) och berätta min dröm och om mellragg haha. Fulaste namnet i världen.. kul om det skulle finnas någon som heter mellragg.

kom på att det finns ju en sida där man kan kolla hur många som heter vad.. och det var ingen som hette mellragg..fandå.
kolla här själv om du vill !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0