Linn-dagen

Jag tänkte skriva en speciell uttänkt sak, men jag glömde bort vad......fan

Idag har jag namnsdag också och jag hade ringat in mitt namn fint på almenackan och skrivit "säg grattis för fan" för annars är det bara mormor som brukar säga grattis på namnsdagen och imorse fick jag 2 stycken "grattis för fan". Det lönade sig. Namnsdag är ju det onödigaste som finns egentligen, eller hade man fått schyssta paket med pengar i vilket är behövligt just nu hade den här namnsdagen varit ganska bra.

Och jag ändrade mig lite om vad jag skrev i förra inlägget , det var nog mickis som gjorde fulast bullar, var bara tvungen att informera alla mina engangerade läsare som kommenterar så flitigt så nu behöver ni inte undra hur fula plesners bullar var!!! HAEHAEhaeh

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0