jag vill ju också..

En stor majoritet (skitsamma hur det stavas) har eller ska fara utomlands nu innan studenten. och jag blir så jävla avundsjuk, nu har jag en stor lust att bli en rånare. JAG VILL JUU !!..ååååååååååå, jävla skit bloggare som tjänar pengar på det, jag kan väl också få några hundra tusen kronor jag menar jag skriver ju också blogg eller hur ... skit.

Jag ska som jag sa till rårå, döda mig själv i solariumet så jag får vara lite brun och låtsas i min hjärna att jag varit utomlands. Fast jag kan ju be till gud min vän att det ska vara bra väder så jag kan skita i skolan och ligga och sola i stället.. och ha en mini badsäng ute och låtsas att det är ett blått exotiskt hav haha.

UUUUUUUUUUHHHHHHHH!!!!!!!!1 nu ska jag skriva projektrapport

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0