humörsvägningsdag

Idag har jag varit trött, irriterad, hopplös, glad, peppad, nervös, höjdrädd. Nästan allt som går.

Vi flyttade in på nordanå och det nästan första som hände var att våran kära älskade bänk gick sönder i tusen delar.. då kände jag hur oppeppad jag blev. Men sån tur var fick vi hjälp redan idag med att bygga upp den igen, jag tror han som hjälpte oss att lasta upp allt fick lite dålig samvete, han kanske insåg att han och hans jobbarpartner hade packat lite dumt.

Men iallafall så kommer våran scenografi bli gryyym och det är tack vare Mickis Ståhl och Hanna!

Nu känner jag peppen och nervositeten stiga upp och ner tio tusen gånger per dag! Men nu måste jag hoppa i säng för vi har 4 låånga dagar med rep och fix framför oss!!

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej vill tipsa dig om min nya tävling du kan vinna:

En fin väska och ett presentkort på 500 kr


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0