Funderar på att hoppa från eifeltornet, bara för att testa alltså

Jag har tråkigt, jag är alldeles ensam.. stackars mig.. därför var jag tvungen att ta ett kort på mig själv också.. illa.

Nu längtar jag till ikväll då jag får umgås och inte sitta själv och ruttna. Vi var en sväng på stan idag, jag hittade inte ett jävla skit..inte ens på cubus där det var 30 % rea på alla kläder.. man kan nog säga att min passion för kläder inte är så stor, kan bero på att jag är så snål också ..eller nä det är för jag hittar aldrig något i min smak.

vad ska jag göra NUUUUUU....!! uhuhu... jag har tillochmed haft så tråkigt att jag testade min student klänning tillsammans med den fula mössan, alltså fan va fult det är ush.. fattar inte!! Ska man inte va snygg på studenten eller vadå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0