alltså skämtar sverige med mig eller vadå

Vi har en lugn mysfredagkväll och vi kikade på första semifinalen av talang.. och tittarnas val blev alltså lill killen som  har sjungt  2 av dom svåraste låtarna i världen hittils, och inte klarat dom enligt mig!! Just då önskar man att man var mindre snål och röstade på den som faktiskt var värdig att gå vidare, ord-killen!

Äh... skitsamma nu, imorgon ska vi nog dra en sväng på stan innan andré ska iväg på bröllop, glömde skriva det han ska gifta sig! Bryr mig inte speciellt hårt, jag menar de visste jag ju redan... vi har ett hemligt förhållande på sidan av så jag hoppas inte hans blivande hustru ska läsa detta nu.

Imorgon kväll blir det förhoppningsvis chillkväll med brudarna! Om dom inte är för bakis från idag haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0