uuuhuuuuu

Igår såg vi changeling förresten den var skit bra!

Var tvungen att ställa väckaren på 11 för att kunna somna ikväll.. idag måste jag plugga manus.. och egentligen musikprov också men det går ju inte då jag inte har med mig det häftet.. jävla skit.  Jag kommer att måsta satsa på att imorgon efter första lektionen ta ut häftet och försöka få in allt i min skalle på en timme ungefär.. undrar om det skulle gå.. jag får se imorgon! Skulle vara ballast i världen isåfall.

Manuset är jag inte så orolig över egentligen, jag vet att någongång snart kommer jag ändå kunna det utantill, men det skulle ju vara bäst om det var imorgon eftersom det är det som är meningen.. snor

Nu ska jag käka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0