träningsdax

Har just dragit på mig min killer-outfit......................skoja ba, jag ser ut som en fotbollslirare kan vara för att jag bara har sånna träningskläder, äh då jag har blivit spänstig och snygg ska jag köpa tightskläder och spänna mig med !! HEahAeh

Sen blir det hem, in i duschen och förmodligen sova ganska direkt.. fast jag ska se sesongstart av spårlöst tror jag, eller... jag kommer missa början..hm.. jag gillar inte att missa början av grejjer. Vi får se.

jag skulle googla en fräsig bild av ki-box då hittade jag den här bilden

varför har han ett garn nystan i kistan för?

TJING!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Måste tipsa dig om en superbra sida. Freestreet heter den.



Få presentkort på Nelly eller inte välja själv.



Gå in här helt gratis



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-03-09 @ 19:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0