tattoooo

haha, jag ringde just och bokade tid för tatuering i bureå, så den 28 april blir jag gaddad kl 18.00.. det dumma är ju att nu måste jag sitta i en månad och verkligen tänka ut något bra att tatuera in. Det enda jag vet är att det ska vara något litet på höften resten är obestämt eller antinget  blir det något litet motiv eller en rad med en text som betyder något. Shit vad har jag gett mig in på !!1

Nä men det blir king, är hos mammsen nu i ersmark och sitter och kollar vänner avsnitt på dvd och blir kvar här till ikväll.


kanske blir någo t sånt här om jag inte kan bestämma mig !!

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

¨jag följer med dig dit! har du bestämmt vars det blir nu eller?

2009-03-28 @ 17:36:21
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0