Statoil kärring

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAASPIFH

Jag skulle gå på statoil och köpa bregott och min lillasyster hakade på. Sen då jag kommer till kassan och säger
- Granit vit
- Har NI leg?
- Eh, jag har leg?
- Jag måste se bådas
- Hon är min lillasyster (vem fan är så dum att OM man skulle köpa ut att låta den följa med till kassan som en svans! )
- Spelar ingenroll , hur ska jag veta att du inte köper ut åt henne?

Och hon kollade på mig med en blick som gjorde att det kändes som att hon bara ville jävlas. I mitt huvud ville jag bara säga statoil kärringjävel dra åt helvete jag vill ha min jävla SNUS!!!!!!!!!!!!!!!! idiot bAh

men eftersom jag är så duktigt uppfostrad så sa jag inte ett ord utan bara blängde med mina blängiga ögon och gick därifrån och sen kom alla svordomar. Ibland önskar jag att jag var galen och kunde skrika ut exakt vad jag kände till vem som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0