Snark

jag är så jävla trött just nu, men om en timme sitter jag på en spinning cykel och svettas. Jag börjar inse att det är inte länge kvar till studenten. Och jag har satsat på att vara het på premiären också och det är ännu kortare tid kvar till den. Måste ju vara en vältränad pelle!!

Men snart borde väl all is försvinna från alla vägar tycker jag, då blir det promenixer igen.. gick inte ens till skolan imorse, plesner ringde och var klar tidigare så jag åkte med som en latmask. Men det är bekvämt på morgon då man är trött och det är isigt på cykelbanorna.

Jag brukar inte vara efter då det gäller låtar men av nån anledning så har jag just börjat lyssna på dead and gone , skulle söka musikvideon och slänga upp och då hittade jag en grym cover så jag slänger upp den istället eftersom alla har nog redan sett originalet haha.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0