såja..

Nu har jag beställt den blå klänningen som jag ska trycka mig in i på studenten. Jag ber till gud att den passar, fanns bara XS , men det blir hårdträning nu framöver så det borde ju inte bli några problem haha.. Mamma och pappa sponsrade lite också så det blev 600 istället för 1000, kändes lite bättre i mitt hjärta.

Det är bäst att du passar!!!!!!!!!!!!!

det bästa med den är att jag kan ha den senare på kvällen också, finemang. Idag tvingade plesner mig att testa ett par höga skor, min fot dog. Vi + ståhlis var på stan i 3 timmar så mina ben är döda, och jag måste kolla i häftet till svenska nationella imorgon... men JAAG ORKAR INTE!! men jag måste.. okej... efter jag har sett the mentalist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0