prominix

Idag har jag inte lyxen att få åka med plesner eftersom hon ska ha körlektion så idag ska jag vandra till skolan men det behövs. Jag är alldeles för lat. Sen är det soligt ute också, gör ju inte saken värre förutom att man bländas.

Ikväll blir det spinning, jag ber till gud att jag inte får senadrag i högra vaden den är lite lurig ibland.

jag letade en bild att slänga upp och då hittade jag den här hahah, moa ser ut som en ledsen bäbis, plesner ser ut som vanligt fast med ljust hår och sen sitter jag i hörnet och har tummen i näsan medan jag pratar i telefonen. Är det inte pekfingret som är till att ha i näsan då det behövs ??? bara en fråga alltså.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0