Ni har betalat

Har just fått bilderna men dom var alldeles för fula för att visas haha.

Iallafall igår skulle vi ju dra in på corona, det var planen iallafall... men då vi kom dit så var vakten en tjurig jävel och utan kårleg så skulle jag inte komma in.. Så vi testade stället bredvid som heter NH. Samma sak där, fast vi lurades och sa att jag har inte fått mitt nya leg än och att jag kunde inte skriva ut bevis på det eftersom jag hade ingen skrivare just då.

Han säger att han ska hämta kvällschefen... och ut kommer en smal lång kille med längre hår än mig "han blir nog inte så svår att övertala" tänkte jag iallafall men då ber han om mitt och tinas kompis leg (hon hade inte heller med sig sitt men hon är 20 så det var ju lite wierd) Han skulle nämligen kolla upp i en dator om vi hade betalat avgiften.. shit pomfritt nu är det kört flög igenom min hjärna och jag sprang runt knuten och ringde andré (han var inne på corona). Jag ville nämligen inte står där och skämmas då vakten skulle komma tilbaka och ha bevis på att jag ljög.

Så jag står där och snackar med andré då tinas polare ropar "LINN !!!!! " och mitt hjärta flög fem meter för då visste jag att det var kört. Men då jag går dit så säger han att "alla har betalat avgiften" så vi fick gå in Hahahhaaaaaaaaaaaaaaa.. ska man säga tur eller konstig vakt? Både och. Nu ska jag hitta på något hade jag tänkt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0