mjum

Det blev att vi inte gjorde ett skit idag, men det var skönt. Jag gillar slöa helger, speciellt då jag är i umeå för då behöver jag inte känna pressen på att hitta på något eftersom här har jag ju ingenaning om vad som finns att göra. Förutom festa. Men det har varit en nice dag ändå, vi har käkat pizza andré bjöd mig för han miljonär jämfört med mig hehe..tack gubben.

Sen har jag spelat det superläskiga zombie spelet han har på xbox. Resident Evil 5, han skrattar åt mig för jag är så rädd. Men jag var bäst ändå.. det är kul att vara tvspelsnörd ibland speciellt då jag inte har något själv utan kan nörda mig då jag är här istället det känns lite bättre.. då får jag inte dåligt samvete haha. Nu ska vi se någon kossa film och sen sova.

GODNATT.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0