mjao

Jag är megasuper trött, blev dubbel pass idag först styrka och sen step, det var roligt och jag är helt slut i kroppen så därför måste jag ju ha gjort det bra!

Att söka sommarjobb i stan verkar vara helt omöjligt, alla jag vet som gjort det hittils har fått nej överallt för platserna är redan tillsatta. Varför går man inte ut i januari för? Jag ska då alltid vänta till sista minut, typiskt. Sen satt jag och tänkte på en sommar utan sommarjobb.. inga pengar, pappa drar till frankrike i 2 veckor alltså har jag ingen mat då heller och ingen stadsfest eller någonting. UUHUU........

Så därför ska jag sova så glömmer jag bort det för ett tag iallafall

godnatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0