min frågestund till mig själv från mig själv

Lovar du att vara ärlig?
JAJJAMEN!!!

Du heter:
Linn

Smeknamn:
Jag heter ju linn så jag kallas oftast för det, ibland heter jag "så ful" också !

Låt som du lyssnar på när du är ledsen:
Hårdrock, skoja hehehe...., skulle väl säga deppig musik då! Det är rätt lustigt man ska ju lyssna på världens partylåt istället då borde man bli gladare.

Beroende av:
Snus, sova.

Vem behöver du mest just nu:
Behöver just nu? Ingen, jane i the mentalist kanske. han är så smart.

Vad tror folk om dig?
Ingenaning faktiskt !

Stämmer det?
hundra procent sant

Vad får du oftast komplimanger för?
Jag får för lite komplimanger känner jag nu då jag inte kommer på något haha.

Vad säger du för att imponera på någon?
Ingenting jag stirrar med stora öppna farliga ögon

Hur imponerar man på dig?
Man kan inte imponera på mig innan jag har blivit intresserad först.

Brukar du skratta för dig själv?
Jag brukar skratta åt mig själv

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?
Min mobil ligger i sängen och jag är för lat för att gå och kolla men det är från andré iaf så det är romantiskt

Var bor du?
Skellefteå

Trivs du där?
Kan ju inte säga att jag inte trivs, men skulle inte ha något emot att flytta härifrån.

Äger du några converse?
NEjjjjjjjjjjj

Sprit, cider, vin eller öl?
Cider eller vin.

Brukar du bli för full?
Har hänt 2 gånger, aldrig mer!

Vad har du för mobiloperatör?
Haleboooop

Är du allergisk mot något?
Pälsdjur, nötter, kiwi.

Har du haft sex idag?
Nej

Nästa mål i ditt liv?
Sommarjobbb

Hur svarar du i mobilen?
Känner jag den som ringer säger jag hallå, om inte så hej det är linn.

Vem ringde du senast?
Mika.

Vad sa den du senast pratade med i telefonen?
Eh, något om att kiosken stängt tidigare.

Antal timmar sömn inatt?
Skulle gissa på 7

Sov du ensam?
Joho

Brukar du komma i tid?
Japp, är bra på att komma före i tid ocksåå.

När mår du bra?
När jag är pigg och frisk som en ärta.

När blev du fotad senast?
I måndags då jag blivit sminkad som en kisse.

Hur känner du dig nu?
Trött och seg.

Vanligast färg på dina kläder?
Måste nog vara svart.

Vad tycker du om fötter?
Två klumpar med 10 pinnar på

Vad saknar du?
Mycket pengar.

Hade du en bra kväll igår?
Jarå

Favoritdryck på morgonen?
Mjölk eller oboy

Rakar du benen?
Då det behövs.

När brukar du oftast gå och lägga dig?
Allt mellan tio och tolv. På helger någon timme längre men inte många, jag är en trött människa

Är du blyg?
Nej, men jag framstår nog som det ibland runt nya människor. Men i sånna lägen är jag sån att "pratar du med mig så pratar jag med dig". Inte speciellt utåtriktad i sånna situationer men jag jobbar på det.

Sysslar du med någon idrott?
Nej inte längre, saknar fotbollen.

Vill du hellre ha mail än brev?
japp

Tror du på kärlek vid första ögonkastet?
Nej, jag tror på attraktion vid första ögonkastet.

Har du spytt offentligt?
yes

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag?
Allt som jag inte kan göra.

Är du nöjd med ditt liv?
Ja det är jag.

Är du bortskämd?
Nej

Vad gör du imorgon?
jag har sovmorgon så jag sover längre, sen skola och spinning på kvällen.

Vad är det värsta du vet?
Då det är för kallt/varmt, långa skrikiga disskutioner (stavas det ens så) i klassen, folk som inte tänker före dom öppnar käften om det handlar om negativa saker.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Hm... ingenaning faktiskt vad ska jag gissa ....150 kanske haha. Beror på om det är umeåhelg eller skellefteåhelg.

Vad längtar du till?
Påsklov, premiären, studenten och tills jag får ett jobb.

Har du bra vänner och äkta vänskap?
Ja det tycker jag.

Vad använder du för shampoo?
Paul nånting som jag fick av andré i julas, det räcker länge!

Vad är det finaste du fått?
Hmm..svår fråga. Det finns mycket.

En speciell dag du minns?
Jag minns dagen då morfar dog, jag minns midsommar 08, stadsfesten 08 och en massa jävla fler saker också.

Hur gammal är du?
18, men 19 om exakt 3 veckor, gu va spännande.

Tycker du om någon just nu?
Jaaaaa.

Om fem månader?
Har jag ingen jävla aning om vad jag gör. Förhoppnings vis jobbar och tjänar bra cash.

Du samlar på?
kalaspuffar

Gröna eller röda äpplen?
Röda

Vem ringer du när du är arg/ledsen?
Ingenalls.

Gillar du golf?
Golf enligt mig är en fritidssyssla inte en sport. Så det kan väl vara skoj ibland...att köra lite minigolf haha.

Vilken tid gick du upp idag?
06.50

Har du sovit i din egna säng inatt?
Jaaaaa mjuk och skön men som förstör min rygg.

Har du strumpor på dig nu?
nej

Är det okej att gråta?
Gråt när fan du vill, det är skönt ibland.

När grät du senast?
Hm... minns inte.

Vad skulle du göra om du vann en miljon?
Köpa en lägenhet och resa.

Bär du glasögon eller linser?
Nej, men jag har en bad feeling om att snart drabbar familjens dåliga syn mig också. Jag är den enda hittils som inte har.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder?
absolut inte.

När går du upp ur sängen en helgmorgon?
Brukar vakna tidigt, så runt 10 oftast.

Har du piercing?
Har just tagit bort läppen men tungan får sitta kvar i några veckor till.

Vill du gifta dig?
Nej.

Vill du ha barn?
Nej tänker jag just nu ,men jag vet väl inte hur min hjärna fungerar om några år.

Solar du ofta?
Förra året solade jag solarium hela tiden, inte längre. Men på sommarn ja då jag kan, dock måste jag fixa mig brun på något sätt till studenten haha. Blir väl hudcancer metoden gissar jag.

Är du bra på att laga mat?
Nej

Är du flygrädd?
har flygit en gång och då sket jag ner mig nästan.

Hur vig är du?
Som en pinne

Är du musikalisk?
Liite iallafall skulle jag säga.

Vad dricker du helst när du är törstig?
Vatten.

Vilken är din favoritglass?
Piggelin, eller ben & jerrys med brownies gött.

Tror du på ett liv efter döden?
Jag vet inte, jag har inte riktigt bestämt mig än,.

Tycker du om sushi?
Har inte smakat, och har inga planer på att göra det heller.

Vad äter du helst när du ser på film?
Chooooklad.

Bor dina föräldrar tillsammans?
Nej

Har du tandläkarskräck?
Nej

Är du morgon- eller kvällsmänniska?
Jag är trött på morgon och på kvällen .... och på dagen...

Vilken ögonfärg har du?
Gröna

Har du någon gång gråtit dig till sömns?
Jo det har jag väl.

Biter du på naglarna?
Nej jag river av dom haha.

Röker du?
Om det är alkohol med i bilden så ja.

Hur ofta tränar/motionerar du?
4 pass i veckan just nu på friskis och svettis, men det kommer öka!

Senaste låt du hörde?
mennnnnnnnnnnnnnnnnn, jagvet inte radio i bilen påväg från mamma.


Nu ska jag sova!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0