Jag tror jag har bestämt mig.....

...för en studentklänning nu, jag har diskuterat lite med rårå och klänningen som jag vill ha kostar 900 men man tar ju bara studenten en gång i hela sitt liv !! Sen ska jag se ut som en hund-bäbis för pappa och be han sponsra mig lite (hehe jag vet att du läser mig blogg)..


den skriker linnnn köp mig.... jag vet att du vill haa mig..
jaja JAG SKAA...!!!! fast...tänk om den är ful på mig.. det tänkte jag inte på haha.


jag vaknade förövrigt klockan 8 idag då vi börjar 12... värt haha. fast nu kanske jag hinner göra mitt hår lite roligare än bara en tofs som alla andra dagar.. jag kanske ska dra fram min stora klumpiga platt-tång och vara ett platt hår idag.

Kommentarer
Postat av: hannah

linn... jag vaknade kvart i 7 av att jag typ häll på att kissa på mig..

2009-03-27 @ 09:54:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0