Jag säger godnatt med en konstig video

Jag hade lite att göra helt enkelt så jag slängde ihop ett konstigt videoklipp


1. Plesner hälsar på skorpor på sitt sätt (i lördags), ensam i hannas kök. Det är det som är roligast att hon går omkring själv och filmar haha.
2. Vi sitter i bakluckan på en bil samma lördag och skallar varandra i ett gupp, det var kul
3. Jag kom på att jag aldrig har skrytit om att min lillasyster är duktig på att sjunga, här rockar hon med deras band på trästocks i sommras  iofs så ser dom ju lite stela ut haha
4. Så moa skrattar så vackert

Kommentarer
Postat av: josefinplesner

hahhshhshaaaaaa jag dör

2009-03-20 @ 10:05:58
URL: http://josefinplesner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0