jag ändrade mig

Det flög en negativ vind genom min hjärna och jag kände inte alls för att gå på stan längre.. får göra det imorgon istället.

Lov är jävligt tråkiga egentligen, iallafall på vintern. Finns ju ingenting att göra ute om man inte är skid/snowboard åkare. Man kan ju alltid dra och vara ett litet barn och åka pulka och skit men för det behövs ju rätt grejer också. Just nu önskar jag att jag var 5 år och kunde gå ut och ha hur kul som helst genom att bara bygga en ful snögubbe. Eller ja , lov kan ju vara det bästa som finns om man har pengar och har råd att göra andra roliga saker som att dra iväg någonstans och sånt. Man kan ju alltid hänga med sina polare också men jag sitter i umeå och andré är på skolan och jag känner inte en jävel här.

Usch

Jag måste hitta något som vi kan göra idag.........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0