inte världens bästa dag kanske

Idag har varit en dålig och en normal dag så jag gör en sån här plus och minus skit

Plus
+ Jag köpte snus
+ jag sov när jag kom hem
+ det var vårigt ute
+ André är bäst

Minus
- Jag har blivit yr fler gånger än någonsin idag, så jag var tvungen gå till skolsyster.. jag tror det är något fel på min hjärna, allvarligt.
- Jag var utan snus imorse så jag var sur
- Jag blev alldeles blöt då jag gick hem
- Nu är jag jätte trött och seg
- Jag måste egentligen göra musik, men jag orkar inte !!!!!!!
- Nu blev jag yr igen
- Jag tror jag håller på att bli sjuk
- Jag får inte komma på besök dit jag borde få komma när jag vill...tycker jag.
- Så nu är jag sur
- Jag har inga pengar

Och nu ska jag fortsätta gnälla i min hjärna och sen ska jag se tv hela kvällen, även om jag legat och sovit från ca 16.00-18.30 men jag har just käkat så min mage är nudlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0