how did you know i needed you so badly !!

Haha jag fick en ful men rolig idé i mitt huvud till slutproduktionen.. jag ska ta med mig den idén imorgon!

det var skönt att träna idag, första passet kändes som 1 minut så det är ju bra då var det skoj alltså ! Andra passet körde vi step och det är också kul för man känner sig så ful då man inte hänger med i alla kombinationer man ska göra.

Nu ska jag se reprisen av The mentalist eftersom jag missade det i tisdags och imorgon förlorar vi 1 timme av sovmorgonen eftersom vi måste vara i aulan och se på en jazz konsert så jag hoppas den är värd det!

Godnatt säger jag och moa från förfesten hos hanna, jag var glad egentligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0