HAHA!!!!

Först skriver min lilla syster såhär på Msn:

"varför låter han som dig vid vissa tillfällen?"

och skickar det här klippet:
 
hahaha det var kul, jag fick ont i magen.
det roliga var ju inte han, utan att hon tycker att jag låter som han på vissa ställen

Sen ska jag logga in här för att lägga upp det och då är jag skrattig och andré står bredvid och jag säger mitt lösenord högt som är det fulaste i världen sen säger jag
- Oj nu råkade jag säga mitt lösenord
sen skrattar jag igen så jag fick ännu mer ont i magen, och han skrattar åt mig.
sen säger han:
- Hade du inte sagt att det var ditt lösenord hade jag aldrig fattat det

För mina lösenord är knäppast i världen

Kommentarer
Postat av: mika

sant, specielt från 0.57 till slutet

2009-03-13 @ 21:44:01
URL: http://mikapetterssonnn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0