Fortfarande sol

Solen skiner och det är feta vattenpölar överallt, men det gör inget, jag blir glad ändå.

Det som gör mig mindre glad på ett stressigt sätt är att det snart bara är 8 veckor kvar till våran premiär, jag tror inte ens jag har skrivit vad vi ska göra för nånting för jag ville vara så hemlig, men okej vi ska göra Pelle Svanslös! En tuffare och mognare version kallar vi den ;) Eftersom vi inte spelar för småbarn utan för Högstadiet - Gymnasiet. Och vi har redan fullbokat på en av föreställningsdagarna, Hur nice är inte det?! Jag kommer dö av nervositet jag känner den stiga redan nu.



MuUhuuhuu


Kommentarer
Postat av: tina

Bara jag är i skeå nån av föreställningarna så ska jag se dig som pellepluttttt

2009-03-18 @ 10:43:36
URL: http://tinape.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0