earth hour

Jaha hur många släckte lyset igår då????
Det gjorde vi och satt med ljus och berättade olika historier. Ganska mysigt faktiskt, sen fick mamma för sig att mika skulle hämta gitarren och att vi skulle sjunga Hallelujah för henne. Jag skrattade men gick med på det och det blev som jag trodde - en flopp ! Men det var skoj ändå.

Idag vet jag inte riktigt vad som händer, jag och plerran har funderat på träning men jag har så jävla mycket att göra. Det är nationella svenska på onsdag och det vill jag ju klara !!! eller hur André???? Ja det vill du . Så vi får se...hm

Nu sitter vi och kollar reprisen av Lets Dance.. jag vet ju redan vem som vann men är inte så mycket annat att se på tv just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0