Det är något med söndagar.

Söndagar är ända dagarna det är rimligt med folk som kollar min underbara poetiska blogg. Undrar varför, den finns väl alla dagar så varför just söndagar? Alla har så tråkigt på söndagar, det är min teori, så då sitter man och slöläser igenom alla miljoner bloggar som finns ute i cyberspejset.


Kom hem från umeå för ca 1 timme sen, och nu ska jag kolla på min mest besöka sida www.tv.nu för att kolla vad reklamvärlden har att bjuda på. För det är ju bara det som går på tv nu för tiden reklam hela jävla tiden.

Snart är det påsklov och då fyller jag 19 bast, onödigt. För att fira ska jag klä ut mig som på den här bilden som togs på det ljuvliga 90-talet!

Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0