Alkoholen slår till igen

Jag fick tag på tina till sist men hon ska också festa... så jag har som inget annat val känns det som, förutom att sitta själv i andrés rum och tråka hela kvällen och då drar jag hellre ut och träffar folk jag inte känner. Det sämsta med utelivet här är att det finns några uteställen vid universitetet men på de flesta ställerna måste man ha student leg för att komma in , och inte csn kort utan bevis på att man pluggar i umeå..(om man är under 20) och det suger.

Men nu har jag iallafall något att göra ikväll , även om jag inte är sugen på fest så är det bättre än ingenting.. gud så hemskt det låter. kan alla bara sluta festa någongång, förbjud alkohol!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0