Visst har du röstat!?

Jag tror jag nämnde tidigare att andré kom hit med sims 3.. orkar inte kolla, men jag brukar inte gilla sims speciellt mycket men det här nya var ju lite fränare.. så jag kommer säkert inte bli less på det föränn om en vecka ungefär HEHE.

Sen har vi varit på alhemsskolan och röstat idag också, det var inte så spännande. Men nu är det gjort och som en socialdemokratare sa på skolan : Nu har jag rätt att klaga!!! så nu ska jag klaga arslet av mig om inte det parti som jag vill får mest röster. HUhuHuHUhu...

Jobb åt alla
Visst är det ganska märkligt egentligen. Vi lever i ett supermodernt samhälle som faktiskt är rikare än någonsin och samtidigt kan inte alla människor få ett jobb. Det finns ju så mycket som skulle behöva göras och samtidigt går människor sysslolösa. Vi vill ändra på det.

http://www.vansterpartiet.se/


Imorgon är det brännboll på skolan, och jag tror inte ens vi är anmälda och jag har inte material hemma för att klä ut mig till det vi ska.. så jag tror jag ska fara och söka jobb istället, kändes lite värdare på ett sätt men på ett annat sätt inte för att imorgon börjar sista veckan av min skoltid. Men ett jobb måste jag ha, så jag får faktiskt vara en svikare imorgon för att fara runt och söka.. . Nu ska jag fortsätta se räserbils filmen på 3an.


Kommentarer
Postat av: mariélle

Hej på dig Linn, äre bra med dig (:?

2009-06-07 @ 23:01:39
URL: http://iblaaand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0