varför vill alla till byske!

Visst är det ju lanternan och skojsigheter, men hallå byske? jag trodde jag och rårå skulle vara några av dom få som skulle dit, men nu ska tydligen alla i världen dit och biljetter är slutsålt, finns bara ett antal till nattbussarna som går hem. hur ska detta gå,!! jag ska ha en plats på bussen hem iallafall om jag så måste slåss eller kramas för den! Eh nä men det löser sig=) Vi ska haa skööj !

Kom just hem från mickis iallafall där vi chillade med tv och film ! Sen fick jag smörgåstårta också det var gott tills jag fick en klump av bara majonäs i munnen, då blev det mindre gott. Nu ska jag lägga mig och imorgon upp till arbetsförmedlingen! godnattttttttttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0