upp upp och iväg!!!

..vem är det som säger så egentligen? stålmannen? spindelmannen? bamse?

Jag drömde att jag var gravid, det måste min hjärna ha fått som idé efter att jag såg lite av children of men där det inte fötts ett barn på 18 år sen blir den tjej gravid. Jag tror inte jag var en sån bra mamma haha.

Om en halvtimme ska jag hoppa upp på cykeln och cykla till hedensbyn, kändes jobbigt eller hur. Sen får jag se vad dagen har att bjuda på, förhoppningsvis massa socialt och trevligt folk och intressant utbildning=)



hejdå från denna mindre vackra mysiga slända som parkerade på andrés finger och likagärna kunnat sitta där tills idag..fast dom dör ju efter en dag men den hade nog suttit kvar ändå.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Det är en myt att de dör efter en dag!

2009-06-29 @ 22:57:32
Postat av: Niiin

Den där sländan gillade André, haha =P

2009-06-30 @ 17:33:24
URL: http://www.niiiniiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0