Sveriges national dag

Och inte fan kan man ta sig ner på stan heller för där ska det befinna sig massa nasister och motrörelser mot nasism och allt vad det nu var. Fattar liksom inte varför alla ska samla ihop sig här i skellefteå... jag som ville gå på stan !!! åååh.. Men nu kan jag inte det för jag skulle hata mig själv om jag går ner och sen börjar någon bråka med någon annan, då kommer jag bara tänka"jag sa ju det, varför for du ändå dumjävel". Uuh

Igår kom alla turkiet brudarna hem yeeha, så ikväll hos moa blir det skoj då förhoppningsvis alla dom kommer dit =)

Nu ska jag göra något käk.. och sen sura för att jag inte vågar gå ner på stan haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0