stugliv

Imorgon drar jag ut till stugan och blir kvar tills jag blir så allergisk mot katterna att jag inte kan stanna. Så hur länge det blir går ju inte exakt att säga nu, det ser vi ! Eftersom jag är ensam hemma och har tråkigt som fan på dagarna så drar jag hellre ut till stugan och glassar i solen på bryggan =) Sen har mika lovat att hon ska lära mig spela gitarr också, så vi får se hur det går !

Ikväll blir det bara chill, andré drog just hem till norsjö och jag ska käka tills jag sprängs eftersom imorgon börjar mitt nya liv.... på riktigt haha... brukar faktiskt funka, då man käkar sig så jävla less på allt dagen innan. Sen behöver man bara hålla sig från allt gott i världen i en vecka ungefär, då brukar det vara no problemas. Eh, skit samma. Hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0