sorry guys

Jag orkar inte cykla till skolan idag för att leka lekar i 1 timme och sen cykla hem igen då det är 8 grader kallt och blåsigt. Jag vill ju vara frisk på studenten!

Om någon timme kommer André hit med sims 3 til mig Haehoaheohe, jag gillar egentligen inte sims..det är bara kul ett tag, men då får jag ha kul ett tag iallafall haha. Sen har vi vart tillsammans i 11 månader idag också, så gullligt och tossigt.

Ikväll är det klassfest, men det blir alkofritt för mig. Och imorgon är det klassfest också haha, och även då ska jag inte dricka, kan ju tyckas lite tråkigt men ärligt är jag inte sugen på fest och har inte festat sen jag fyllde 19, alltså 14 april så det känns som jag borde förtjäna något.....typ 1 miljon kronor. Äh skoja ba, jag sparar pengar och vårdar min hjärna helt enkelt ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0