ont i fingrarna

Idag har vi kastat vattenballonger och varit beväpnade med vattengevär. Vi började lite väl sent insåg vi sen då alla andra 3or tydligen bestämt träff utanför rusta i morse klockan 8. Jag måste väl medge att vi kände oss lite utlämnade, vem vill inte vattenkriga på samma lag som dans/teater.. komigen.

Jag har ont i mina fingrar efter alla vattenballonger som har knutits och ett sår på fingret då en galen fordonare ville ha vattengeväret jag höll i och började dra i det, som tur så är jag starkast och det slutade med att han lyfte både mig och vattengeväret så blev jag hans vapen där ett tag. det var ganska kul faktiskt.

Nu försöker jag få tag i moa för vi ska gå broarna.. men hon svarar inte..hon försöker komma undan!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0