Min blogg dör ut

Haha jag känner hur ovärt det är att ha blogg just nu, skriver massa skit och inga bilder! Iallafall så fick jag inte med mig mika ut på promenad, istället ska vi dra ner till stan och köpa stadsfestenbiljetter. Jag köper två dagars och hoppas på att utbildningen är från Mån-fre. Men de lär jag ju märka på måndag.

Nästan alla goa teatrare återförenas då också =) eller återförenas kanske man inte kan kalla det efter 3 veckor, men det känns underbart iallafall =) Mickis jag saknar dig med din spilleruv du får smita från sthlm och komma hit nästa helg =)

Kommentarer
Postat av: mickis

jag kommer inte kunna komma hem på ett tag, har inga pengar förrn i slutet på juli. :( inga pengar har jag på mobilen heller. men jag ska nog be pappa fylla på den i morgon eller nåt :P

2009-06-28 @ 23:14:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0