mah..

För att ha vart på min första arbetsintervju i livet så gick det väl som det ska, inte så bra. Fast det vet jag ju inte egentligen, bara en känsla. Alltid ska man önska att man kunde få spola tillbaka och säga annorlunda och bete sig annorlunda. Men nu väntar jag på ett svar i veckan om jag får jobbet eller inte. Så kanske eller kanske inte jobbar jag på Xzakt Kundrelation nästa vecka! Men jag ska tänka positivt, det gick bäst och jag kommer få jobbet. Fast då kommer jag bli mindre glad om jag inte får det.. äh.. vi får se helt enkelt, annars finns det alltid fler jobb att söka!!!

Nu ska jag kolla tv och sen drar jag ut till stugan igen.

Kommentarer
Postat av: tina

GRATTIS TILL JOBBET LILLAYSS =D

2009-06-23 @ 21:36:57
URL: http://tinape.blogg.se/
Postat av: J

Såg ditt sms, vem intervjuade dej? :D

HOPPAS DU FÅR DEEEEEET

Och hoppas jag får det senare, typ i augusti eller något så kanske vi blir coworkers! :D

Jaaaeeeeej!

2009-06-23 @ 21:59:43
Postat av: mickis

jag saknar linnpe. :P

2009-06-26 @ 00:21:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0