Imorgon börjar mitt nya liv

eh, kanske

Eftersom vädret är bajs så kan man inte gå promenader...eller ja man kan ju, men det känns ju inte så peppande, och att träna hemma är skit tråkigt.. men jag får fixa det på något sätt, som jag har sagt minst en miljon gånger under det här året haha.

Midsommar kanske kommer att spenderas hos Nina i norsjö med några teaterbrudar=) Skulle va sköööj, och nu är jag peppad på att dra till Johanna på torsdag så nu hoppas jag att det blir av! På onsdag ska jag tillbaka till arbetsförmedlingen igen på något informationsmöte.. känns ju inte så jätte kul,men ett jobb behöver jag så jag måste få in all nödvändig information som går i min skalle !

Nu ska jag fortsätta se på tv och snora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0