Hur man gör en pudel

Skulle egentligen dra på utflyttningsfest till mickis, men då slog baksmällan till lite för hårt. Och påtal om det så ska vi faktiskt fara och se den filmen imorgon på bio, så jag hoppas den är bra nu då! Jag har suttit och tänkt jätte mycket idag på att jag aldrig ska tappa kontakten med dom som jag vill ha kvar i mitt liv. Vilket blir majoriteten av klassen. Alla är så underbara, och vissa har man såklart kommit närmare än andra, brukar ju bli så speciellt då vi var uppdelade dans/teater på så många lektionstimmar

Men jag är så jävla glad att jag hamnade i en klass där alla accepterar varandra och för det mesta är glada hela tiden. Åååååååh.. nä nnu ska jag inte skriva om sånt.  Ska kolla på film igen, nyss såg vi på Hur man gör en pudel, den var faktiskt helt okej =)


Två av dom bästa brudarna i världen =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0