första dagen avklarad!

Jag är sjukt trött efter dagen, så ikväll hoppar jag i säng tidigast i världen för att jag inte ska vara lika trött som idag. Men det var helt okej iallafall, den här veckan och nästa vecka har vi praktik och sen börjar jobbet på riktigt. Sen märkte jag att Andréa också ska jobba där, så jag hade någon att snacka och hänga med på rasterna, det var bra. Fast det verkade som att det var en hel del schyssta människor där =) Så efter en dag känns det inte alls lika jobbigt som jag trodde att komma ut i arbetslivet, fast då har jag ju inte börjat på riktigt än, men de är bara att visa framfötterna och glänsa!!! haha

Nu ska jag baaara ligga i soffan och glo på tv. skönt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0