Cauuse iiii haaad the tiime of my liiife

Jag har fortfarande inte fattat att det är slut, så jag sitter och väntar på att det ska slå min hjärna så jag kan gråta lite för mig själv. Igår hade jag så jävla roligt, men mina fötter dog och jag har fortfarande ont, men det får man ta om det är student och man ska skutta omkring i höga skor som jag aldrig gör. Fast hanna var snäll och lånade ut sina converse då vi begav oss mot max, TACK HANNA !!! Utan dig hade jag kanske inte haft några fötter kvar idag heh.

Efterfesten var seg.. inte seg som i tråkig utan seg som i trött, kom hem 4 och somnade halv 5 kanske. Efterfest är inte riktigt min grej. Men eftersom det var med klassen (fast det blev mindre än halva klassen) så var jag tvungen att hålla mig vaken! Kan man kalla oss för klass nu eller?.. äh de kommer jag göra ändå.. ES3C !! bäst i världen.

Och i sommar ska jag bege mig till arvidsjaur för att få en chans att träffa hanna! Och i norsjö bor Nina vilket är perfekt för där bor andré också i sommar. Plesner bor 3 minuter härifrån, ståhl 5. Moa och mickis drar till stockholm.. så PLESNER FIXA KÖRKORTET NU SÅ DRAR VI ROADTRIP! =) Johanna och Hanna kommer hänga i byske, och byske är ju itne så farligt långt bort, tur för er brudar. Och Rårå stannar också i stan! Många dansare har varit duktiga och fått sig in på dansskolor och musikal och allt möjligt. Men visst fan ska vi ha återträff i sommar!! Allihopa, på något sätt ska det gå=)

Nu återstår för mig att fixa jobb.. , skulle egentligen på arbetsförmedlingen idag för att fixa det man ska där när man är arbetslös.. men det får bli på måndag istället jag orkar inte dra dit idag. Nu blev det här världens längsta inlägg men jag var tvungen som. Ikväll är det utflyttningsfest hos Mickis, så hemskt..aldrig mer kommer man kunna hänga hos mickis när man vill. Ååååååååh..

Ska slänga upp lite bilder från igår, men det gör jag i ett nytt inlägg ! BRB


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0