3dje klassfesten i veckan.

Kom hem för ca en timme sen från 3dje klassfesten vi haft i veckan, och jag är tråkig och drar klockan 22 varje gång haha. Men det är mest för att jag blir peppad själv på att festa och då känner jag mig ultra tråkig som inte är lika party som alla andra. Men det tar jag igen på studenten tillsammans med hanna och johanna som inte heller har festat på hela veckan =)

Sen verkar det som att en hel bunt teatrare ska dra till stockholm... hallå jag då=( vem ska jag hänga med.. jag kommer bli ensam kvar i skellefteå tror jag. kUuUL.. uuhu. Och sen snackade vi jobb ikväll också och tydligen så är det minst 500 sökande till alla lediga jobb som kommer upp på internet.. så jag känner min chans tyna bort där alltså. Ge mig ett jobb annars ska jag protest äta tills jag sprängs. bra idé

Kommentarer
Postat av: Niiin

Och jaaag.! glöm inte miiig.!!

Jag har inte heller varit med på allt festande i veckan.!

Studenten, då jäsiken.!! =)

2009-06-07 @ 01:44:57
URL: http://www.niiiniiis.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0