yeho 300 kr fattigare.

Ringde stadium och jaaa dom hade fått in tröjan som jag ville haaaaaa. Så nu äger jag en i både svart och turkos. Suveränt. Eftersom jag har så lite bilder i min blogg och att jag inte orkar ta kort på tröjan så googlade jag märket och hittade den i svart .

så en sån här och en likadan turkos är jag nu officiellt ägare av. Känns helt okej då dom låg bra i pris så varför inte slå till på två då liksommm

Nu väntar jag på att klockan ska slå 11.30 då jag ska vandra dom 1-2 minuterna till statoil och vänta på skjuts till jobbet. Snart helg !!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Josefin ståhl

MAAAH vet inte om jag frågat dig, men du är välkommen på för fest hos mig på lördag :D

2009-07-15 @ 20:36:50
URL: http://jossestahl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0