yeeho

Dagen blir bra ändå för andré bestämde sig att ta bussen hit till skellefteå=) Eller kvällen blir bra kanske jag borde säga. Ska dra ner på stan om ett litet tag för att snabbköpa någon tröja eftersom jag blir knäpp varje morgon då jag ska välja kläder och jag aldrig hittar något dugligt.. kan man säga så? Och sen ska vi gå och hyra film också, och om vi hinner ska vi dra förbi något dansställe... vet väl inte riktigt vad vi ska göra där, andré är väl sugen på att dra några dance moves.

jag borde inte försöka mig på någon spexad dans efter dom här bilderna......

jag kan  !!!!! sa jag till hanna i lördags då hon försökte sig på en freeeze haha
första bilden är ju väldigt vacker då jag dyker ner i golvet med huvudet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0