trötthet

Idag var jag tröttast i världen tror jag, tillsammans med alla andra haha. Lite kul att idag var alla hur trötta som helst, men vi lärde oss ändå endel bra saker att veta !

Har just fuskstädat mitt rum, vilket menas med att jag bara röjt undan alla kläder dit dom ska och damsugat. Men det är ett mirakel så städat det kan se ut efter en sån fusk städning. Sen på väg hem från jobbet såg jag Rårå också de var kul jag tutade med elins tuta och rårå såg ut som att vi skulle ha varit några dumjävlar som tutar på allt och alla.

Nu längtar jag efter käk, är hungrig hela tiden. Är det bra eller?


i brist på bilder så slänger jag upp en samma lika bild igen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0